Plata, livrare si retur

                1.   MODALITATI DE LIVRARE

        Livrare este efectueaza prin intermediul unei firme de curierat.

       Coletele vor fi preluate de către Cumpărător la livrarea prin curierat, în baza unui document de identitate.

 

                2.   TIMPUL DE LIVRARE

       Perioada standard pentru livrarea produselor aflate IN STOC este de 2 - 4 zile lucratoare iar produsele comandate prin "PRECOMANDA" au un termen standard de livrare de 4 - 10 zile lucratoare. Cumparatorul trebuie sa accepte o posibila prelungire a perioadei de livrare datorata intarzierilor provocate de colaboratori sau a unor evenimente neprevazute si care nu depind de Dukessa, in conformitate cu Ordonanta nr. 21/1992 privind Protectia Consumatorilor, cu modificarile si completarile ulterioare. Fac exceptie de la perioada standard de livrare cupoanele de cadou comandate, care vor fi livrate prin e-mail instant, in urma finalizarii procesului de confirmare a comenzii. Bunurile livrate vor fi insotite de factura, care serveste ca document financiar, dar si ca document privind garantia, cu exceptia cazului in care se prevede altfel. Folosirea de catre client a unui cupon de cadouri pentru achizitionarea bunurilor, se va regasi in mod corespunzator in cadrul facturii.

      Cumparatorului i se cere adresa pentru livrare, la completarea comenzii. Daca bunurile dorite nu sunt disponibile sau in acest timp au aparut probleme privind efectuarea livrarii, reprezentantii Dukessa vor informa fara intarziere clientii folosind datele de contact existente. Daca bunurile nu sunt primite de client in timpul stabilit pentru livrare, si nu a fost contactat de Dukessa, clientul poate contacta firma Dukessa la numarul de telefon 0743.853.772 (074DUKESSA) sau prin e-mail la adresa office@dukessa.ro.

      In situatia in care Dukessa nu este in masura sa livreze cumparatorului bunurile comandate si achitate in avans, din motive obiective si care nu depind de companie, cumparatorului i se va restitui integral suma platita. Intr-un astfel de caz, suma integral platita se refera la cheltuielile efective suportate de client.

 

                3. TRANSPORTUL, AMBALAREA SI TERMENII DE PLATA

     Bunurile cumparate sunt trimise ambalate in mod corespunzator, iar plata se efectueaza potrivit metodei alese de cumparator.

     Pentru fiecare comanda, taxa de transport este indicata separat. Trebuie avut in vedere ca taxa de transport este suportata de cumparator in cazul comenzilor cu valoare mai mica de 200 RON. Pentru comenzile cu valoarea mai mare de 200 RON inclusiv, taxa de transport va fi suportata de Dukessa.

     Dukessa pastreaza dreptul de proprietate asupra bunurilor pana cand pretul complet al bunurilor este platit.

     Orice alte costuri legate de transport ce intervin intre transportator si client dupa ce bunurile au fost livrate de Dukessa vor fi achitate de cumparator.

     In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale NETOPIA S.R.L. (MobilPay.ro) prin solutia integrata mobilpay.ro. Acesta functioneaza ca un centru de procesare a datelor si de legatura intre emitentii de carduri, comerciantii acceptatori de card si clientii utilizatori de carduri. Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.

     Dukessa nu solicita si nu stocheaza niciun fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale cumparatorului. Aceste informatii sunt strict confidentiale si sunt procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online. De asemenea, in cazul platilor online, Dukessa nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru orice alt cost suplimentar suportat de client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de banca emitenta a cardului acestuia, in situatia in care moneda de emitere este alta decat RON. Responsabilitatea acestui fapt cade in sarcina clientului.

 

                4. RETURUL

 

     Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile din ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

 In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va completa online formularul de retur.

 Coletul cu produsele returnate va fi expediat pe umătoarea adresă: S.C. Dukessa Boutique S.R.L., Bucuresti, sector 5, str. Busuiocului, nr. 10, camera 1.

  In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

1.  pentru Comenzile achitate cu card online -->  prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

2.  pentru Comenzile achitate cu Ordin de plata / Ramburs  -->  prin virament bancar.

Produsele vor fi returnate în aceeasi stare in care au fost primite, neutillizate, fara pete sau rupturi. În caz contrar, ele vor fi reexpediate Cumparatorului, pe costurile acestuia din urma.

Vazatorul îşi rezervă dreptul de a nu accepta retururi pentru Produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intimă, costume de baie, fara a se limita la acestea.

Clientul poate returna Produse livrate în mărimi eronate, spre a fi înlocuite cu unele corecte tinandu-se cont de urmatoarele aspecte:

1.   In cazul in care clientul a primit alta marime decat marimea comandata, costurile de transport vor fi suportate de Vanzator. 

2.   In cazul in care clientul nu a consultat ghidul de marimi si a comandat o marime care nu i se potriveste (dar a primit marimea comandata), costurile de transport pentru inlocuirea produsului vor fi suportate de client.

3.   In cazul în care mărimea solicitată pentru inlocuire nu este disponibilă, Vânzătorul va returna contravaloarea Produsului. Contravaloarea returului va fi plătită de către Vânzător în cel mult 14 de zile de la confirmarea returului, în contul bancar indicat de Cumparator. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.

Cumparatorului îi este recomandată refuzarea coletelor ce prezintă urme de desfacere sau deteriorare gravă.

 

Copyright © 2016 - 2017 DuKeSsa Boutique. All rights Reserved

Web Design by it exclusiv

    Skrill